[Epitesz-barkacs] Mosógép motor és fűtőszál hajtása

hozso_001 at freemail.hu hozso_001 at freemail.hu
2013. Okt. 14., H, 15:43:38 CEST

   Háát... urak...
   Én már gondolkodtam rajta, hogy kellene készíteni egy
saját, univezális mosógép vezérlőt valamilyen
mikrokontrollerrel. Esküdni mernék rá, hogy évekkel
ezelőtt (jó régen, talán 6-7 éve is már) láttam ilyesmit
a neten, de mostanra nem találom a linket. :D
   Akkor aztán lehetne bármilyen hőmérséklet szabályzást
applikálni a gépbe. :D
   De a gondolatnál tovább nem jutottam ezidáig... :D

    Üdv.: Horváth Zsolt