[Epitesz-barkacs] filmek lementese

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Okt. 27., V, 17:27:50 CET

Dienes József <dienes.jozsef at rh.uni-obuda.hu> írta, 2013.10.27.:
> Már pont akartam is írni, hogy tessék szorgalmasabban olvasni
> a szétszedtemet! :-)
>
> Itt egy régebbi cikk, ez alapján az egyetlen mód, hogy az analóg
> kimeneten keresztül felveszed VHS-re vagy DVD-re (vagy azóta egyes
> újabb tévék tudhatnak tetszőleges nézett műsort USB-re rögzíteni):
> <http://www.vg.hu/vallalatok/vg_online/vallalatok_-_belfold/081208_digitv_251801>
>
> De ha hjózsi esetleg már lemondta az előfizetést, akkor a kulcsát is
> visszavonták, ezzel a felvételei is ugrottak.

ezekhez képest (műszaki okokból) pár hónapja kellett vennünk
egy földfelszini stb ketyerét, aminek analóg kimenete
mellett is van USB kimenete, (kb 6800HUFért áfásan)
*.MTS kiterjesztéssel, amit a puppy linux le tud játszani
(Evolve Arcadia egy multimediális HD DVB-T felvevő készülék, MPEG-4
HD/AVC/H. 264/MPEG-2 támogatással.)

persze itt csak az ingyenes 7 csatorna jön be, de annyira tisztán,
hogy amikor a Digikábel internetes probléma miatt jött modemet cserélni,
leájultak, hogy felszinivel is olyan jól jön
 (mert tőlük nem rendeltünk TV előfizetést)