[Epitesz-barkacs] filmek lementese

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2013. Okt. 27., V, 21:35:29 CET

Sztem nem eszik olyan forrón a kását. Alapvetően nem azokat a filmeket
óvják annyira a(z illegális) nézőktől, amiket évtizedek múlva is érdemes
lesz megnézni. Ilyenek elenyészően kis számban készülnek a világban, és
ahogyan ma is elérhetők az értékek, a későbbiekben is hozzáférhetőek
lesznek. A többi néma csend.

Perceken belül vetítik a Dunán a Tízezer nap-ot.

Üdv
pi