[Epitesz-barkacs] filmek lementese

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Okt. 27., V, 17:31:36 CET

Ez jogi kerdes. Amikor a tv2 megveszi a jogot, hogy karacsonykor lejatssza
a reszkessetek betoroket, akkor adott idopontra, es adott teruletre kapja
meg a jogot. A jog tulajdonosa nem szeretne, hogy azt a felvetelt maskor is
meg lehessen nezni. Aki maskor meg akarja nezni, vegyen uj licencet.

Az hogy a technika lehetove tenne, az teljesen nem szamit.

Vajk