[Epitesz-barkacs] filmek lementese

Karoly Kovacs psat55 at yahoo.de
2013. Okt. 27., V, 17:48:29 CET

Ertem en, de akkor hogyan lehet kapni tobb szaz fele HDD-s, DVD-s (es
meg VHS-eset is) felvevo keszuleket?

Nekem is van, "jogtisztan", Becsben vasarolva a MediaMarkt-nel.
Es akarhogy is nezem a hasznalati utasitasat, semmifele figyelmeztetes
nincs benne, hogy ne vehetnek fel vele musorokat. Pedig ezek a
hasznalati utasitasok alatalaban nagyon is paranoidok. :)))

Karoly