[Epitesz-barkacs] filmek lementese

Beka beka63 at freemail.hu
2013. Okt. 27., V, 17:37:31 CET

Hello Karoly Kovacs!

> Emberek!!! A XXI. szazadban vagyunk! Minden valamire
> valo HDD-s musorrogzito tobb szaz orat kepes rogziteni!

A boxba épített valami arra való, hogy rögzítsd a műsort ha
épp nem vagy otthon valamiért. Eddigi tapasztalat szerint
(megkérdeztem ügyfeleket) ha 20 filmnél többet vettek fel,
sosem érik magukat utól. Amúgy meg a leírás kb. az első
felvevős Telekomos dobozra (is) vonatkozik, amiben még
80Gigás HDD volt. A következőben 160-as, majd 320-as.
No de mi a fenének otthonra meg nem nézett tévéműsorból
akkora mennyiség, amit sosem lesz időd megnézni?

    Géza