[Epitesz-barkacs] filmek lementese

Karoly Kovacs psat55 at yahoo.de
2013. Okt. 27., V, 17:47:41 CET

> No de mi a fenének otthonra meg nem nézett tévéműsorból
> akkora mennyiség, amit sosem lesz időd megnézni?

Ez jo kerdes.

Miert? Mert pl. "betankolok", gondolvan a jovomre. :)))
Komolyan: amilyen iranyba fejlodik a vilag, nem biztos, hogy mondjuk
5-10 ev mulva ingyen nezhetek filmet, hallgathatok zenet.
Tudom, ezen sokat lehet vitatkozni, de nem erdemes. :)))

De kulonben nem is ertem, miert van az embernek annyi konyve, amennyit
sosem tud majd elolvasni - ugye, Geza? :))) (Utalas az altalad tarolt,
ki tudja, hany ezer db djvu konyvre - hehe!)
Es akkor meg nem beszeltem a sok szaz, szetszedesre varo cuccodrol. :)))

Karoly