[Epitesz-barkacs] filmek lementese

Beka beka63 at freemail.hu
2013. Okt. 27., V, 18:05:55 CET

Hello Karoly Kovacs!

> Miert? Mert pl. "betankolok", gondolvan a jovomre. :)))

Komolyan mondom, hogy nem értelek.
No nem mintha nekem nem volna a gépen több évre való film...  :o)

> De kulonben nem is ertem, miert van az embernek annyi konyve,
> amennyit sosem tud majd elolvasni - ugye, Geza? :))) (Utalas az
> altalad tarolt, ki tudja, hany ezer db djvu konyvre - hehe!)

Ezek nekem, ha nem is mind, de jórészt itt voltak a polcon.
Ha betűre mind nem is, de jórészt el is olvastam őket.
Hogy kevés maradt meg belőle?
Ez már az én bajom...

> Es akkor meg nem beszeltem a sok szaz, szetszedesre varo cuccodrol. :)))

Ne is mond...
Úgy néz ki, már megint szétzavarták a bolhapiacot.
Szemszögemből nézve, kaptam újabb esélyt, hogy utólérem magam.  :o)

    Géza