[Epitesz-barkacs] filmek lementese

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Okt. 27., V, 18:58:01 CET

Dienes József wrote:
> Hjózsi: a felvett műsorok nem találhatóak meg a neten? Még ha nem is
> HD felbontásban?

Nekem nem sikerült eddig.
Egészen konkrétan a start trek voyager teljes sorozatáról van szó. Most, ha nem
is az elejétől, mert nem vettem észre időben, hogy újra kezdik, lenyomja a
viasat6, és be van állítva a gép, hogy mindet felvegye. De ott nem olyan jó
megnézni. 5 hétig voltam újra kórházban, az alatt nem is tudtam volna.

De mint írtam, annyira nem fontos. Majd mégis megnézem a tv-n, de itt ütközés
van, mert vannak mindenféle barátok közt, meg szulejmán baromságok, és még
kismillió más, amit én nem nézek meg, és ezek műsoridejekor ki vagyok onnan
csukva ugye. Ezért gondoltam a lementésre, és hogy itt a számítógépen nézném meg
akkor, amikor nekem jólesik.