[Epitesz-barkacs] Alap-dolgok

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Okt. 28., H, 20:38:25 CET

Az építtető már nem él.

Mondjuk az is egy érdekes téma, csak itt OT, de azért már csak elmondom :)
A lányával ment a manus egy amerikai körútra. Már jól körüljárták,
amikor kitalálták, hogy búvárkodnak. Kicsit hideg volt a víz, még mondta
is az ember, hogy na, csak nehogy szívrohamot kapjon tőle. Bokáig állt a
vízben, amikor beütött a szívroham, azonnal meg is halt.

Ennyire ötletes házat még nem láttam (bár nincs annyira nagy rutinom). A
nappali légtere felfelé nyitott, és ebben a térben van egy-egy fél szint
eltolással két híd függesztve. Egyik egy szobához vezet és egy
teraszhoz, a másik egy fenti kis nappalihoz, meg a többi szobához és egy
másik teraszhoz. annyira körbejártuk a házat, hogy a tuljanak lejött,
hogy esetleg le akarjuk koppintani.
Ha nem lennének ezek a necces dolgok, azonnal megvenném :) Na jó nem
azonnal, mert előbb el kéne adnom amiben most élek.

Gábor