[Epitesz-barkacs] Alap-dolgok

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Okt. 28., H, 18:36:22 CET

Modellgipsz, vagy sima glett. Az a lenyeg hogy toltse a repedest, es rideg
legyen mint allat, azonnal eltorjon ha mozdul valami.

Ha nem lakjak, az sokfele okbol okozhat nedvesedest. A ho felgyulik a fal
mellett es ott olvad el egyaltalan nem irrealis. viszont csak a
talajszintnek megfelelo savban okozhat nedvesedest. Ha a talajszint alatti
helyisegben foltosan azott, az erosen azt jelenti szerintem hogy pontszeru
hibak vannak a vizszigetelesben.

Az epittette aki arulja? Mit mond, milyen szigeteles keszult anno?

Vajk