[Epitesz-barkacs] Alap-dolgok

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Okt. 28., H, 18:30:37 CET

Szia!

2013.10.28. 17:47 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
> kulon mozog mindenkepp. Meg kell jelolni a repedest, pl ki kell
> gipszelni. Ha ujra elreped, az azt jelenti hogy mozog tovabb, kellene
> vele kezdeni valamit. Ha nem mozog, akkor hagynam a fenebe.

Na ez is jó mondás, meg is csinálom még idén amíg jó idő van. Mit illik
ide, homok+gipsz kombót?

> Ha a falat kivul nedvesiti a talaj, azt utolag baromi problemas
> kezelni. Idealis esetben ki kellene asni teljesen, leszigetelni a
> falat, es a szigetelest egybegyogyitani a fal alatti szigetelessel,
> ami remelhetoleg egybe van gyogyitva a benti padlo szigetelessel. Bent
> hol jelentkezik? Egesz falon, vagy foltokban, vagy vizszintes savban?

Egyrészt a garázsban, ami teljesen a földbe van mélyesztve, ott több
nagyobb foltot láttam. Aztán a földszinten, a terasz mögötti
helyiségben, ott volt egy sarok kicsit nedves, egy másik meg szabályosan
feltáskásodva, jó nagy részen, de úgy, mintha átázott volna a fal, és
ettől félő, hogy a szerkezete sem az igazi már. Nem lakik évek óta senki
a házban, a tulaj szerint felgyűlt ott a hó, és attól lett ilyen. Erre
mondaná Dr. House, hogy úgyis mindenki hazudik.

Szóval a ház nagyon pöpec amúgy, és már most is az ára olyan alacsony,
amiből nem jönne ki a telek, és a ház felépítése, ebből még alkudna az
ember, akkor már ajándék lenne, csak hát úgy is az lenne az érzésem,
bármit is kijavítok rajta, hogy egy időzített bomba.

Gábor