[Epitesz-barkacs] Berohadt, beégett csavar kiszedése

Endre Szabo stgellertfoto at gmail.com
2013. Sze. 7., Szo, 10:48:20 CEST

nagyon sok wd 40 3órát állni hagyni, kalapáccsal megütögetni több
helyzetbõl, újra sok wd 40 3 órára, még egy kalapálás és megpróbálni
megindítani.
ha beletörik sajna csak a fúrás segít meg a kihajtó cuccok.
ha van multiszerszámod (fein multimaster szerû izé), azokhoz van vékony
fémfûrész, azzal meg lehet próbálni a csonkba hornyot vágni csavarhúzónak.