[Epitesz-barkacs] Háztervezés kezdete Re: lift csaladi hazban

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2013. Sze. 10., K, 10:09:59 CEST

Sziasztok!

Nem a lifthez szólok hozzá, hanem a tervezéshez.
Egy ház attól lesz nehezen közlekedő emberek számára lakható, ha ugyanazon
szinten,
vagyis lépcsőzés nélkül elérhető a hálószoba, konyha, wc, fürdőszoba.

Amikor én terveztem a ház átalakítását, akkoriban rengeteg áramszünetünk
volt.
Emiatt készült úgy a kandalló, hogy ne legyen köze a villanyhoz.
Erről régen írtam már itt.

A liftre visszatérve, a házilag készült liftnél kellene valami kézi csörlő,
amivel áramszünet idején, meghibásodás idején a benne lévő
ki tudja szabadítani magát.

Üdv. Tibi