[Epitesz-barkacs] lift csaladi hazban

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Sze. 10., K, 15:05:35 CEST

egy korral ezelott pl azert volt annyi tetoterbeepites, mert igy lehetett
szakaszolni az epitkezest. felhuztak a 60m2-es kockahazat, de biztak benne
hogy majd egyszer "megcsinaljuk a tetoteret".

aztan mivel satorteto es nincs terdfal, jo ha egy 30m2 hasznos terulet van
fent, amibol egybol lejon 5m2 egy eroltetett lepcsonek. meg egy masik 5m2 a
foldszintbol a lepcsonek, es kijon hogy a tetoterbeepites csak 20m2-t ad
hozza a hasznos terulethez, annyit meg sokkal egyszerubben csinalhattak
volna, ha nem 8.5x8.5 meteres kockahazat csinalnak, hanem 10x10 meterest.

Vajk