[Epitesz-barkacs] lift csaladi hazban

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Sze. 10., K, 17:40:33 CEST

Nekem ott a telkem a Szentendrei szigeten, ott akartam építkezni, és
végül az orvosi ellátás hiánya miatt gondoltam meg magam.

A döntésem után (hogy nem költözöm oda) pár évvel tudtam meg, hogy egy
ismerősömnek, aki Kisorosziban lakik, valahol Szentendre környékén halt
meg a felesége az autójukban a karjaiban, pechjére épp Békásmegyeren
volt kiszálláson a mentő, amikor otthon szívbajt kapott..

Gábor