[Epitesz-barkacs] lift csaladi hazban

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Sze. 11., Sze, 08:19:44 CEST

Én amit csináltam, a padlásról kitoltam egy 6m-es gerendát a házon kívűlre
kb. 1 m-re a gerenda másik végét ledrótoztam a tetőszerkezethez a kilógó
végére tettem egy motoros emelőt. (obi, patiker kb 18e Ft, piacon 15e)
Ezzel húztam fel a téglákat a kéményhez a tetőtér+padlásra, egy kanyarban 12
tégla ment fel, ami az átlag 4 kg-os téglából szép teljesítmény (szerintem),
de ugyanígy malterral, betonal teli vödrök is így, de ment már fel kisebb
bútor, teli dobozok, stb.

Szóval egy költözéshez teljesen jó lehet.
Mondjuk a nagy szekrényt meg a francia ágyat ezzel nem húznám fel. Na nem
azért mert nem bírná, hanem csak nem férne be az ablakon, meg elég veszélyes
és macerás így bevonszolni az ablakon keresztül.

zsolt