[Epitesz-barkacs] lift csaladi hazban

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Sze. 11., Sze, 08:36:42 CEST

no, az "értelmezés" izgalmas lehet

1.2.3 Nem tartozik a szabályzat hatálya alá a...... a felvonó, az
úszólétesítményeken lévő emelőgép, valamint a földmunkagép, kivéve, ha
az emelőgép (daru) üzemmódban működik.

viszont saját magamnak nem vagyok munkáltatja, és saját magam
megbízója sem vagyok

2.2. Üzemeltető
Aki az emelőgép tulajdonosa vagy bérlője és az emelőgép üzemeltetését
kiszolgáló személyek - emelőgép-kezelő, kötöző - munkáltatója vagy
megbízója.

viszont ettől függetlenül a hozzátartozó balesetéért a Ptk szerint
úgyis felelős vagy