[Epitesz-barkacs] Háztervezés kezdete Re: lift csaladi hazban

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Sze. 11., Sze, 11:03:48 CEST

Cser Tamas wrote:

> igen, az a baj, hogy nem a gép van érted, hanem te vagy a gépért....

Ezt nem tudtam értelmezni. A szünetmentes a gép része. Ha nincs benne,
ráfaraghatok.
Autóhoz is van pótkerék, hajón mentőcsónakok, és még ezer példát lehet hozni.
Itt ráadásul nem a gép tehet róla, ha elveszik tőle a működtető delejt. Pl ha
napelemes lenne, és nem süt a nap, akkor is a gépet hibáztatnád?