[Epitesz-barkacs] Háztervezés kezdete Re: lift csaladi hazban

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Sze. 13., P, 22:32:34 CEST

Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu> írta, 2013.09.13.:
> Lehet csűrni a szót, a parlamentben is nagyon megy, de ha jól akarod
> megcsinálni a liftet,
> az része lesz az épületnek, ha meg csak ilyen olyan drótból
> összecsavargatni, meg a földre
> lebaszni a vezetéket, akkor az a vagy meghalunk, vagy belehalunk, vagy
> igen kategória.

természetesen, ha 3-6misi + engedélyeztetés + terveztetés 1év alatt
kigazdálkodható,
biztosan nem csűrném a szót, én sem szarakodnék a jogértelmezgetéssel.

nálam az OBI-s  Einhell BT-EH 250 drótköteles emelő
( Teherbírás: 250 kg Teljesítmény: 500 W ) mostanában 26eHUF
2-3 hónap alatt gazdálkodható ki, az UPS-be egy új akku 1 hónap alatt,
egy karosszék talán lenne és egy libegőhöz hasonló kizuhanásgátló
talán rábarkácsolható. Ha alkoholmentesen használom, vélhetően
életben maradnék. Nekem pl. ilyen gazdasági körülmények mellett kell
hatósági megbaxhatósági önvédelmet is átgondolni. Ez van :-(

az OBI kerti hosszabbító egy lakótelepi házban a fal mellett a szőnyeg alatt a
szobába vezetve is hordoz magában veszélyeket, bár a kettős szigetelés
csökkenti az életveszélyt