[Epitesz-barkacs] Háztervezés kezdete Re: lift csaladi hazban

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Sze. 13., P, 22:48:05 CEST

Cser Tamas wrote:

> egy karosszék talán lenne és egy libegőhöz hasonló kizuhanásgátló
> talán rábarkácsolható. Ha alkoholmentesen használom, vélhetően
> életben maradnék. Nekem pl. ilyen gazdasági körülmények mellett kell

Már ez is rosszul hangzik.
Ha egy karosszékbe beleülsz, és netán szétesne, max esel egy nem túl nagyot.
Különben is, arra találták ki, hogy a lábán álljon.

Ha ezt bármelyik részénél fogva felkötöd, se kötélszakadás, se semmi efféle,
csak szétesik a szék, és lezuhansz.

Minek kell ülni? Állható platófélét kell csinálni kapaszkodóval.