[Epitesz-barkacs] !

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2013. Sze. 17., K, 03:04:24 CEST

Egyszerűen nem vagyunk egyformák. A többség - gondolom - szereti a
nyugodt, megállapodott körülményeket (persze, ez életkortól is függ), és
van aki állandóan új helyeket néz meg, új körülményekkel ismerkedik.
Neki a változatosság adja az állandóságot:).
Unokaöcsém pl. ilyen, ha éppen itthon van, akkor sem lehet vele
megbeszélni találkozót két nap múlva, mert akkor lehet, hogy éppen
Koszovóba megy, de időnként ellép Afganisztánba, eltölt kis idő
Texasban, most meg éppen valahol Afrika középső részén kotorászik valami
archívumokban. Én meg a helység határán is ritkán megyek túl. Persze nem
mindegy, ki finanszírozza az utazást. Azért ha nyernék egy ötöst,
kíváncsi lennék magamra, hogy mennyire maradok otthonülő? Márcsak ezért
is megérne egy próbát. Egyelőre azonban a beszkárt is drága.

Üdv
pi

U.i.: Én már nem emlékeztem ezekre az írásokra, jó volt egy kicsit
olvasgatni. Nem is a visszaidézett kor, hanem az akkori életkorom miatt.
Apropo: olvasta valaki Zita néni történeteit? Azok is ott jelentek meg
először, én nagyon jól szórakoztam rajtuk.
<http://mek.oszk.hu/03000/03051/html/>
Továbbiak a Szerzőtől:
<http://mek.oszk.hu/03000/03050/html/>
<http://mek.oszk.hu/03000/03052/html/>