[Epitesz-barkacs] Mosogatógép cső folyik

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2013. Sze. 25., Sze, 17:57:00 CEST

Hali!

A mosogatógép befolyó csöve ez a modern fajta, ami elvileg lezárja a vizet,
ha a cső valahol kilyukadna. A cső eddig nem lyukadt ki, cserébe a lezáró
szerkezet szivárog és áztatja a konyhabútort. A képen nyíllal jelöltem,
ahol szivárog a szerkezet és a  hollandi között. Ez nem sima hollandi, mert
az egész felsőrész forog és racsnis, nehogy user csak úgy letekerje.
Gondlom valami O gyűrűk lehetnek benne.

Szét lehet-e ezt szedni? Csinált-e már valaki ilyet? Nem szívesen
kísérleteznék, mert ha túl maradandót alkotok, akkor itt maradunk gép
nélkül, mosogatni meg naná, hogy utálok.
A a rajta lévő csavart oldom, akkor csak az alsó rész burkolata jön le,
alatta van a nyomáskapcsolós elzáró, de nem láttam, hogy hogyan lehet
továbblépni.

Persze a vége akkor is lehet, hogy az lesz, hogy az egész csövet kicserélem
sima mezei csőre, de ez egy tizenvalahány éves gép, megduplázná az értékét
:-)

Szabolcs

[image: Szövegközi kép 1]