[Epitesz-barkacs] Mosogatógép cső folyik

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2013. Sze. 26., Cs, 12:14:36 CEST

> Szét lehet-e ezt szedni? Csinált-e már valaki ilyet? Nem szívesen
> kísérleteznék, mert ha túl maradandót alkotok, akkor itt maradunk gép
> nélkül, mosogatni meg naná, hogy utálok.
> A a rajta lévő csavart oldom, akkor csak az alsó rész burkolata jön le,
> alatta van a nyomáskapcsolós elzáró, de nem láttam, hogy hogyan lehet
> továbblépni.

Én pont ezzel szívtam pár hónapja. Nagyon szívesen adnak teljes cuccot
az Elektroluxnál kb. 10000 Ft-ért, de csak egy tömítés kellene bele, ami
persze nincs magában és a mérete is egyedi.

> Persze a vége akkor is lehet, hogy az lesz, hogy az egész csövet
> kicserélem sima mezei csőre, de ez egy tizenvalahány éves gép,
> megduplázná az értékét :-)

Az eredeti tömítést ki kell bányászni, ez egy gumi gyűrű, belesütött fém
szűrővel. Persze a mérete nagyobb, mint a normál "félcolos", felteszem
nem műszaki okai vannak.

Vettem sima tömítést szűrővel egy százas alatt egy boltban, de az túl
vékony oda és kicsi az átmérője is, nem sikerült úgy becsavarnom, hogy
ne mozduljon el oldalra, meg a csap is előbb felütközött a peremen, mint
tömített volna. A különbséget egy biciklibelsőből
kivágott kerek tömítéssel oldottam meg. Tehát először bemegy a
biciklibelsőből kivágott tömítés, erre rá a szűrős és mehet vissza.

Azóta megy, lekopogom.

Palasik Sándor