[Epitesz-barkacs] monitor

Erdos Zoltan erdosz at gmail.com
2014. Ápr. 9., Sze, 23:44:42 CEST

a korabban emlitett felbontas (full hd 1920*1080) azert igenyel video
memoriat. tehat alaplapi setupban megnezni, mennyit adsz a
rendszermemoriabol a videonak.

az alaplapi video drivere nem tamogatja ezt a felbontast, tehat vagy
letezik frissitett driver, ami tudja (gyartonal mgnezni) vagy teynleg
kell bele egy jobb, onallo memorias videokartya. ha azonban az alapapod
regi es agp-s kartyat tamogat, akkor azt mar vadaszni kell. kihaloban...
pci express eseten mar 10 rugo alatt vannk egyszerub kartyak, amit
viszont siman tudjak a szukseges felbontast es be is allithato rajtuk.