[Epitesz-barkacs] monitor

Dienes József dienes.jozsef at rh.uni-obuda.hu
2014. Ápr. 10., Cs, 22:04:10 CEST

jhidvegi írta, 2014.04.10. 21:25-kor:

> Látom már az alagút végén a fényt, és valszeg nem mozdony. Jó ez a
> lista, ezúton is köszönöm a sok segítőkészséget, pedig nagyon off.
> Mentségemre legyen mondva, hogy ritkán teszek ilyet.

Rémlik, hogy az LCD monitorok terjedésének hajnalán valami
rémséges felbontást az istennek se lehetett beállítani egy
videokártya driverében. Akkor nekem ez segített:
http://www.entechtaiwan.com/util/ps.shtm
Azt már meg nem mondom, hanyas verzió volt, de nem járt le,
csak minden gépinduláskor nyaggatott, hogy vegyük meg.

Józsi