[Epitesz-barkacs] monitor

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2014. Ápr. 10., Cs, 08:08:56 CEST

Hali!

Töltsed le a legújabb drivereket:
http://download.viatech.com/en/support/driversSelect.jsp
Itt válaszd ki a Windows mind oprendszert, aztán azon belül a windows XP-t,
majd pedig (legalább is először) nem a video drivert, hanem a Via Hyperion
(4in1) drivert, ebben van van mindenféle chipset driver, ami könnyen lehet,
hogy kell a videodriverhez. (Van benne más is, ami lehet, hogy jó hatással
lesz a géped teljesítményére, pl. bus mastering IDE driver, ha még nem
lenne fent)
Ha ez nem javítja meg, utána próbáld meg a video drivert is felrakni.
Mindig a legújabbat válaszd ki.
Ha így sem megy, akkor sajnos be kell szerezned egy külön AGPs video
kártyát. (A chipset alapján ez egy AGPs gép, ha jól nézem). Erre legjobb a
vatera és társai, mert újban már nem igen van.

Szabolcs