[Epitesz-barkacs] monitor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Ápr. 10., Cs, 16:32:15 CEST

SZIGETI Szabolcs wrote:
> Hali!
>
> Töltsed le a legújabb drivereket:
> http://download.viatech.com/en/support/driversSelect.jsp
> Itt válaszd ki a Windows mind oprendszert, aztán azon belül a windows
> XP-t, majd pedig (legalább is először) nem a video drivert, hanem a
> Via Hyperion (4in1) drivert, ebben van van mindenféle chipset driver,
> ami könnyen lehet, hogy kell a videodriverhez. (Van benne más is, ami
> lehet, hogy jó hatással lesz a géped teljesítményére, pl. bus
> mastering IDE driver, ha még nem lenne fent)

Végigcsináltam (asszem :-) ), nem lett változás. Azaz nem tudom továbbra sem
beállítani a szükséges felbontásarányt.

> Ha ez nem javítja meg, utána próbáld meg a video drivert is felrakni.
> Mindig a legújabbat válaszd ki.

Itt iszonyat sokféle van. Pont olyan meg nincs nevében, mint ami itt van.
Van amúgy egy lehetőség a frissítésre, de azt állítja, hogy a legújabb van fenn.

> Ha így sem megy, akkor sajnos be kell szerezned egy külön AGPs video
> kártyát. (A chipset alapján ez egy AGPs gép, ha jól nézem). Erre
> legjobb a vatera és társai, mert újban már nem igen van.

Asszem ez lesz, ha lesz valaki, aki vállalkozik arra, hogy segít majd.

Köszönöm a tippeket, a továbbiakban nem offolom ezzel már a listát. Nem
gondoltam, hogy ennyire bonyolult vagy csaknem lehetetlen a dolog, és hogy
ennyire vágtat az idő, a fejlődés, hogy már tök elavult ez a gép.