[Epitesz-barkacs] monitor

Zsiráf zsiraf at mylinux.hu
2014. Ápr. 10., Cs, 18:40:45 CEST

2014. április 10. csütörtök 16:32 keltezéssel jhidvegi feladótól alábbiakban
idézett levél érkezett drótpostán:
Hali!

> Végigcsináltam (asszem :-) ), nem lett változás. Azaz nem tudom továbbra sem
> beállítani a szükséges felbontásarányt.
Az a probléma, hogy mivel a te alaplapi videokártyád ezeréves, biztosan nem
támogatja a monitor felbontását. Tehát nem úszod meg egy videokártya
beszerzését. Viszont olyan csatlakozóval, ami az alaplapodon található, már
csak használtan fogsz kapni és gyanítom, hogy az sem tudja majd a kívánt
felbontást.

jókat:
 .~.
 /V\