[Epitesz-barkacs] foxit reader

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Ápr. 30., Sze, 13:32:06 CEST

Hú, ez egy tök érthető magyarázat, köszönet érte!
Lehet értelme pdf-ben is, mert most a legújabb foxit is lehetőséget ad arra,
hogy belenyúljon az ember a pdf-be.

Ez pl azt is jelentheti, hogy ki lehet egy szöveget jelölni úgy is, hogy az ábra
nem kerül bele (mármint elvileg), mert ilyen rétegekből áll a dokumentum - ha
jól értem persze. És ezek a rétegek, vagy ezek egyes elemei mozgathatók anélkül,
hogy az ugyanott lévő másik rétegbeli ábra vagy másik szöveg mozogjon.

Van másik pdf-szerkesztőm, abban az, amit utólag berakok, egy másik rétegen
mozog, ez biztos.

Nyákrajzolóknál is ilyen rétegek vannak, de gondolom sok más tervezőprogramban
is ez alap.

hjozsi