[Epitesz-barkacs] foxit reader

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Ápr. 30., Sze, 13:19:30 CEST

hat azt amit magyarul. egy kepen egy pixel lehet piros, de 50%-ban
atlatszo. alapbol nem erdekel, de ha berakod a kepet egy szoveg tetejere,
akkor atlatszik alatta a szoveg.

ugyanigy a szoveg hattere lehet feher, ekkor ha rateszed valamire, akkor
eltakarja teljesen, vagy lehet a hattere 100% atlatszo, akkor ha rateszed
valamire akkor a hatterben levo cucc latszik a betuk kozott.

a pdf-ben nem sok ertelme van a dolognak persze, de eselyes hogy egy mezei
dokumentum eseten nincs hatterszin specifikalva, a hatter atlatszo, es a
megjelenito donti el mit tesz moge. es ugy tunik a foxit-ban be lehet
allitani hogy a default hatter az a sakktabla, amit szokas hasznalni hogy
lasd mi az ami atlatszo.

Vajk