[Epitesz-barkacs] gazszelep paraelszivo interlock

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2014. Aug. 19., K, 14:46:59 CEST

Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com> írta, 2014. 08. 19.:
> eloszor a jogi resz. miert kell neked az a  terv? valtoztatsz amihez kell a
> gazmuvek? biztos naprakesz az a tervezo? utolso informaciom szerint ez a
> reteszeles nem kotelezo, csak opcio. ha a tervezo szerint kell, akkor
> mondja meg hogyan. komoly az esely hogy legjobban a tervezo cserejevel
> jarsz.
>
> muszaki: kell egy kulon kapcsolo, ami nyitja a magnesszelepet es aram ala

(G)MBSZ-ből 4.3.1 pontból idézett feltételt figyelembe kell-e venni
tűzhely ill. páraelszívó viszonylatában : "Ha a szellőző levegő
!!!!!!
beáramlását
!!!!!!!
ventilátor hozza létre, akkor annak üzemét a gázfogyasztó készülék
üzemével reteszelni kell."

a páraelszívó az KIÁRAMLÁS, Janinak a levegő BEáramlását kellene  biztosítania,
és akkor is csak a ventillátoros levegő BENYOMÁSA érdekében

de ez kb 2005-ben volt így,  késöbb szerintem kivágták a GMBSZ-ből, mint a
macskát szarni