[Epitesz-barkacs] gazszelep paraelszivo interlock

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Aug. 19., K, 13:47:31 CEST

eloszor a jogi resz. miert kell neked az a  terv? valtoztatsz amihez kell a
gazmuvek? biztos naprakesz az a tervezo? utolso informaciom szerint ez a
reteszeles nem kotelezo, csak opcio. ha a tervezo szerint kell, akkor
mondja meg hogyan. komoly az esely hogy legjobban a tervezo cserejevel
jarsz.

muszaki: kell egy kulon kapcsolo, ami nyitja a magnesszelepet es aram ala
helyezi az elszivot. a reteszelt mukodes biztositott. ha meg a tulaj
kikapcsolja az elszivot a sajat kapcsolojaval, az az o sajat ugye.

Vajk