[Epitesz-barkacs] villanyszereles kerdes

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Aug. 19., K, 20:11:36 CEST

Sziasztok,

Kicsit az oruletbe vagyok kergetve. Volt mar ez itt is tema maskor, de
egyes szam elso szemelyben kicsit mas erzes.

Villog a kompakt fenycso. Marmint kikapcsolt allapotban.

Kicsit bovebben:
 - 7 eve lakom itt, mindig is kompakt volt, eddig nem villogott.
 - alternativ kapcsolos, ujfajta jatszoszalas bekotes
 - harom van a plafonon a nappaliban, egy nem villog, egy csak a kapcsolok
egyik kikapcsolt kombinacioja mellett, a harmadik mindket kikapcsolt
kombinacioban.
 - kicsereltem a 22W panasonic 2-3 eves izzot egy 22W-os uj GE-re, az is
villog
 - a pana az rendszertelenul villogott, de atlag 1hz-el, a GE az
szabalyosan szuk 1Hz-el.
 - nincs ledes, vilagitos kapcsolo, tok mezei kapcsolok vannak.

Mi a feszkes fene tortent? Beazott valahol? Nem latok ra eselyt. Valami
osszeer aminek nem kellene? Hogyan? Alljan neki megkeresni az osszes kotest?

Vajk