[Epitesz-barkacs] gazszelep paraelszivo interlock

njjano njjano at firegate.hdsnet.hu
2014. Aug. 20., Sze, 01:59:58 CEST

---------- Original Message -----------
From: Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Tue, 19 Aug 2014 13:47:31 +0200
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] gazszelep paraelszivo interlock

> eloszor a jogi resz. miert kell neked az a  terv? valtoztatsz amihez
> kell a gazmuvek? biztos naprakesz az a tervezo? utolso informaciom
> szerint ez a reteszeles nem kotelezo, csak opcio. ha a tervezo
> szerint kell, akkor mondja meg hogyan. komoly az esely hogy
> legjobban a tervezo cserejevel jarsz.

Leirom a teljes tortenetet, aztan hatha tudtok valami okosat mondani.

Tehat, haz 1980-ban epult, volt benne egy szep nagy ETI gazkazan meg egy
csehszlovak vegyes tuzelesu, akiket (egyszerre csak az egyiket) a valamikor
apuka altal a joeg tudja mivel kibelelt kemenyre lehetett csatlakoztatni.
Elbaltazott gravitacios rendszer, szetrohadt lapradiatorok, a haz a 90-es evek
kozepetol csak nyaranta volt kb hasznalva, szoval a teljes rendszert elso
lepeskent kitoltuk a vastelepre.

Iden eljutottunk oda hogy akkor kene egy kemeny az uj gazkazanhoz. Az uj
kazant szandekosan zart egesterure valasztottam, es ugy akartam megoldani,
hogy a koax csove a regi kemenyben keruljon elhelyezesre, mert igy nincs plusz
csovezes a hazra stb. No jott a kemenyes szakembo:r, aki aszonta ugye ujra
kell belelni a kemenyt (ez logikusan hangzik, leven az amugy is kitudja milyen
szedettvedett belelest eleg csunyan helybenhagyta a vegyestuzelesu cseh
kazan...) meghat mivel az uj kemenyt at kell adatni, igy kell terv, meghat
ugye gazkeszulek csere, ami megintcsak terv. Ugyhogy kell a tervezo, jott az
ukaz. Jott hat a "mernok ur", aki korbemericskelte a lakast, majd miutan
elmondtam neki milyen keszulekeket es hogyan akarok betenni (illetve peldaul a
konyha mar kesz is van evek ota), elkeszitett egy rajzot, amit feltuntette a
valamikori allapotot meg az ujat is. Na es itt helyezte el ezt az atkozott
szelepes taposoaknat(azt hogy a kesz konyha falat at kell furni valami
legbeomlo miatt mar nem is irom, az amennyire tudom tenyleg kotelezo, csakhat
ugye nekem kellett a musort vegighallgatni miatta...). Kozben jott a kemenyes
uriember, a lakas kb szetvagasa aran kibontotta a regi belelest(ujabb musor
vegighallgatasa...), kibelelte ujra, es vegul elkeszult a hon ahitott
koaxialis kemeny. Atadasa folyamatban...

No itt tartunk most. Ha most nekem azt mondjatok nem kicsit at lettem kurva es
semmifele tervre nem lett volna szukseg, akkor holnap benne leszunk a
fokuszban, az tuti. A "kemenyre logatta fel a szakembereket" kezdetu hiradast
figyeljetek :D

Jano