[Epitesz-barkacs] gazszelep paraelszivo interlock

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Aug. 20., Sze, 07:39:57 CEST

ha hivatalosan csinalod, akkor kell a terv meg minden, ez van.

akkor van rendes tervdokumentaciod, ami le van lattamoztatva a
kemenyesekkel meg a gazosokkal? mert azon szerepelnie kellene a konkret
megoldasnak, attol terv!

a kemenybelelest nem ertem. a koax cso, az maga egy kemenybeleles, azt
mondod akore meg kulon kibeleltettek a kemenyt?

Vajk