[Epitesz-barkacs] fal ék, habarcsnyomó

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Aug. 29., P, 20:53:37 CEST

Én közönséges biciklipumpát használtam az utólag beépített áthidaló vasgerenda betonozásához (mennyezet alatt nyitottam széles ablaknyílást). A pumpa végéről letekertem a talpát, ráhúztam egy 15-20cm hosszúságú műanyag kerti slagot, és az éppen alkalmas higítású homok-cement keveréket ezzel fel tudtam szívni a vödörből, és a megfelelő helyre be tudtam nyomatni. Sokat kellett hajolgatni, egy vasrúddal természetesen be kellet zömíteni, de cserébe nagyon kemény lett.

Üdv
pi