[Epitesz-barkacs] fal ék, habarcsnyomó

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2014. Aug. 29., P, 21:01:14 CEST

2014.08.29. 20:53 keltezéssel, Pataki István írta:
> Én közönséges biciklipumpát használtam az utólag beépített áthidaló
> vasgerenda betonozásához (mennyezet alatt nyitottam széles
> ablaknyílást). A pumpa végéről letekertem a talpát, ráhúztam egy
> 15-20cm hosszúságú műanyag kerti slagot, és az éppen alkalmas
> higítású homok-cement keveréket ezzel fel tudtam szívni a vödörből, és
> a megfelelő helyre be tudtam nyomatni. Sokat kellett hajolgatni, egy
> vasrúddal természetesen be kellet zömíteni, de cserébe nagyon kemény lett.
Ez jó ötlet köszi. Azt hiszem meg is fogalmazódott a megoldás a
fejemben, megírom,
köpködjétek meg...
Üres sziloplasztos kartus a kiindulási alap. A habarcs az vagy zsákos
falazóhabarcs
lesz, vagy mischung. Kiveszem a kartus dugattyúját, és valami T nyomórudat
szerkesztek rá, ezzel fogom nyomni. A másik oldalán levágom a menetes
csöcsöt,
és ragasztok rá pvc csőből egy olyat, hogy az egyik vége kerek alakú, ez
megy
a nyomóra, a másik vége meg el van nyomva laposra, 5 mm-es réssel, és
lehetőség
szerint "kiélezve" hogy az anyagvastagság se zavarjon a vágatba történő
injektáláskor.
A használat a következő: leveszem róla a lapított csövet, felszívom a
habarcsot,
felteszem a lapított csövet, beillesztem a hézagba és benyomom neki hogy
a fülén
jöjjön ki.

Mi a véleményetek?

--