[Epitesz-barkacs] fal ék, habarcsnyomó

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Aug. 29., P, 21:16:44 CEST

pont ilyet csinaltam. kartus nem kell, 50-es cso a henger, befenekelt 40-es
a dugo. (megfelelo mennyisegu szigszalag ratekerve a tomites.) kell hezag,
mert a homokszemtol azonnal beall, kell egy homokszemnyi res. elejen egy
toldat ami el van lapitva. lehet hogy van olyan hig cucc, amit fel tudsz
szivni, ami fugazni jo az nem ilyen, ugyhogy en kanallal toltottem. a
toltes megy jol. viszont amikor toltam a falnak, spriccelt mindenutt a cucc
ahol nem kellene, ertem hogy a falbol kifele, nem a dugonal.

Vajk