[Epitesz-barkacs] fal ék, habarcsnyomó

Dienes József dienes.jozsef at rh.uni-obuda.hu
2014. Aug. 29., P, 21:30:03 CEST

Szerintem pi sikerének a titka a biciklipumpával az is lehetett,
hogy egy biciklipumpa dugattyújának az átmérője lehet kb. 20 mm,
a Te csövedé meg 50. Ha ugyanolyan viszkozitású anyagotok lett volna,
akkor Neked a vastagabb dugattyút több, mint 6-szor nagyobb erővel
kellett volna nyomnod.
Persze amit írtál, a dugattyúnál a szívást, meg kell oldani, de úgy
gondolom, ez nem lehet akadály. És persze gyakrabban kell tölteni.

Üdv:
     Józsi