[Epitesz-barkacs] Beton

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2014. Aug. 30., Szo, 09:28:27 CEST

Beka <beka63 at freemail.hu> írta, 2014. 08. 29.:
> Hello Mindenkinek!
>
> Pincében kellene kisebb nagyobb hibákat javítani a betonon.
> Mindenképp beton kell, vagy csinálhatom cementtel is?
> Már úgy értem, hogy használhatok cementet magában?
> Vagy mindenképp kell bele sóder, illetve homok?

ha nem akarsz ott fejszével fát hasogatni,
egy "önterülő aljzatkiegyenlítő"

Mapei Ultraplan Renovation aljzatkiegyenlítő - 25kg (burkolo-shop.hu)
Szálerősített gyorskötésű önterülő aljzatkiegyenlítő 3-30 mm
rétegvastagsághoz. Padlófűtés esetén és !!! görgőszékek !!! alá is
megfelel.
Anyagszükséglet: 1,8 kg/m2/mm...

3616 HUF gondolom drágább, mint a 25kg cement, de nem kell simogatni