[Epitesz-barkacs] fal ék, habarcsnyomó

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Aug. 30., Szo, 13:11:15 CEST

Ez nagy ötlet!

Viszont lehet, hogy a nem túlságosan folyós (tehát ami az injektálás
után nem folyik ki a fugából) anyag a kivezető csőnél "behorpad" és
inkább a levegő megy rövidesen helyette. Ezért kúpos kellene legyen az
edény, vagy a kukta belsejébe például lemezből kellene tenni egy a
csúcsán levágott hengerkúp palástot. Ezzel persze csökkenne a
kihasználható térfogat, és érdemes lenne úgy beleapplikálni, hogy a
holttérbe ne menjen malter/beton, mert az folöslegesen növeli az eszköz
súlyát. Talán purhabbal kellene kitölteni, és az meg is támasztaná a
lemezt.

Üdv
pi