[Epitesz-barkacs] fal ék, habarcsnyomó

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Aug. 30., Szo, 16:10:42 CEST

Pataki István wrote:
> Ez nagy ötlet!
>
> Viszont lehet, hogy a nem túlságosan folyós (tehát ami az injektálás
> után nem folyik ki a fugából) anyag a kivezető csőnél "behorpad" és
> inkább a levegő megy rövidesen helyette.

A rajzon a méretarány nem okés. Úgy kell elképzelni, hogy valami hagyományos,
5-6 literes, magas alu kukta. Ezért van az oldala szaggatott vonallal rajzolva.

Na aztán lehetne egészen a sarkánál is a cső, akár az oldalánál is némi kínlódás
után, mert hogy ott már íves az alu. Így aztán élére állítva használatkor van
mód arra, hogy az anyag a csőhöz akarjon folyni.

Amúgy se lenne jó, ha a levegő kifújásáig eljutna a dolog, mert a környéken nem
csak szem nem maradna szárazon. :-) Ezért én bizony mindig csak a felét, max a
2/3-át használnám el az anyagnak belőle. A súlyát jól lehet érezni, szóval nem
gond.

Az fontos lenne, hogy amikor benyomom a levegőt, akkor rendben, bemegy, de ha
elengedem a pisztoly "ravaszát", akkor azonnal leengedjen az edényben a nyomás.
Erre nem nagyon akadt ötletem, hacsaknem egy kerékfelfújó holmi nem, de annál is
külön van a leeresztő gomb.

Azért belátom ám, hogy ezt soha senki nem fogja megcsinálni. :-)