[Epitesz-barkacs] Beton

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Aug. 30., Szo, 16:21:03 CEST

SirLeslie wrote:

> Ilyen érdekelne engem is - van egy négyzetméternyi szabad beton
> felület, amit már csak esztétikai célzattal is jó lenne lekezelni, de
> a fő cél a nedvességtől való elzárás lenne.
> Ha tud ilyent valaki, akkor kérem írja meg!

Ha szakboltban se javasolnának semmit, meg a neten nem találsz ilyet, én bizony
kétkomponensű, alaposan felhígított parkettlakkot használnék.

Utólag: ha észnél lettem volna akkor, amikor még esztétikailag megfelelt a vacak
keverési arányú és összetételű betonfelületem, én is beeresztettem volna ezzel,
és ez meg is odhatta volna a problémát. De túl hamar dugig pakoltam, és csak
később derült ki, hogy vacak az egész, porlik...