[Epitesz-barkacs] Beton

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Aug. 30., Szo, 21:02:00 CEST

utolag is biztos van, mindenfele betonfestekek, impregnalok meg mugyanta
bevonatok.

nalam betonoztak a teraszt, kertem a betonba vizzaro adalekot. max 10% volt
arban. utanna latszott eso utan, hogy a vizzaro beton szep feher maradt,
feloraval az eso utan mar szaraz es vilagos volt. a tobbi az meg meg napok
mulva is sokkal sotetebb.

Vajk