[Epitesz-barkacs] Válasz: szögvas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 1., H, 10:40:41 CET

Vajk Fekete wrote:
> parszaz kiloval siman meghuz egy spanifer.

Ami szerintem teljesen fölösleges, ez bődületesen nagy erő.

> a hordosodast nem ertem,

Szerintem kihajlást akart írni. Hosszú polc megkapja a nagy erőt, és kihajlik
valamerre, nem marad egyenes. Csak megint aszondom, nem kell ekkora bazi nagy
erő.

Ha meg az a baj, hogy ugyan összenyomja a polcot vizszintesen a spanifer, de az
oldal közepén nem nyom, hát oda lehet rakni egy fakockát. A sarkokra meg élvédőt
valami keményebb papírféléből. Bár az lenne a legjobb, ha két spanifer lenne
összehozva, hogy a két hosszú részen önállóan lehessen feszíteni.

Ha meg nincs spanifer, de van heveder, az összeházasítható az asztalos
szorítóval.