[Epitesz-barkacs] Válasz: szögvas

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Dec. 1., H, 08:15:11 CET

parszaz kiloval siman meghuz egy spanifer. a hordosodast nem ertem, nem
korbe kell ratenni, hanem mint egy ovet. ha harom fixen ragasztott polc
lesz benne, akkor harmat. a sima palma faragaszto nyitott ideje 10 perc
feletti, ha szarazon osszeprobaltad ez boven eleg hogy osszeallitsd. szep
sorban rakhatod be a lapokat, az elso mar meg van huzva meg szet tudod
huzni annyira hogy betedd a kovetkezot mert a fa hajlik. a 2x3cm fenyőléc
meg nem  hiszem hogy drágább lenne mint a 20x20 szögvas csiszolva festve.

Vajk