[Epitesz-barkacs] Válasz: szögvas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Dec. 1., H, 13:15:11 CET

Vajk Fekete wrote:
> de a spanifer a polclapot hosszaba huzza, a konyv meg keresztbe. ha
> olyan hosszu hogy hosszaban 100 kilotol behasasodik, akkor a konyvet
> sem birja el.

Ez igaz, de itt többszáz (300) kilóról volt szó. Meg három spaniferről. :-) Az
már egy autó súlya.

Különben nem is tudm elképzelni azt a hosszú polcot, ami kihajlana, és polcként
könyveknek is működne. Max 1 méter az okés nekem.

Az viszont elképzelhető, hogy van 3 méter, és a közbülső tartók még a levegőben
vannak, és az egészet kellene összehúzni. Így simán létrejöhet a kihajlás.