[Epitesz-barkacs] Válasz: szögvas

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Dec. 1., H, 16:33:08 CET

Nem a polc, hanem a lába, mert a függőleges két szélén hajlító nyomatékot kap. A polc lapja nem számít, ha kicsit behajlik.

80cm hosszőságúra tervezem, az könyveknek teljesen jó kell legyen. A köztes polcok (a két 80 széles között) 110cm-esek lesznek, azok már inkább behajlanak. Azokat tervezem a szögvassal megfogni.
pi