[Epitesz-barkacs] Válasz: szögvas

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Dec. 1., H, 21:03:56 CET

szokasos faragaszto 0.1-0.8N/mm2, 0.3 nem rossz. de latszik hogy az
ajanlott tartomany atfogasa 8szoros. a maximalistak a maximumra torekednek,
de itt nem biztos hogy az a celravezeto.

egy asztalos szoritoval megdobbento mekkora erot ki lehet fejteni. ha lenne
sok idom ratennem egy furdoszobamerlegre. a 120 kilos mereshatart rohogve
tudna, nem is kellene izombol huzni.

nem kellenek ilyen speci huzalos meg akarmilyen szoritasok. pl cucc padlora
lefektet, a plafonig meretre leceket levag, betesz egy 2cm deszkat
terheleselosztasnak es a lecekkel a plafonhoz befeszit.

de mondom egy racsnis spanifer is teljesen jo. vagy egyszeruen egy par
csavar.

a peldabeli 60cm2-re 0.1N/mm2-el szamolva 60 kilo is eleg, az meg mar nem
olyan irgalmatlan. ha meg nem lesz ennyi, hat mi van? igazibol nem az
osszenyomo ero a lenyeg, hanem hogy rendesen osszefekudjenek a feluletek,
ne kelljen rest kitoltenie a ragasztonak.

Vajk